Wat is jouw top 5 gokkasten?
Fruitman JPM – SYS80
De kast zelf een poos gehad nadat ik vele andere heb gehad. Het vervelende rode spookje dat ervoor zorgde dat je af was en weer opnieuw moest beginnen zorgde voor die frustratie factor wat het weer leuk en verslavend maakt.
Fever Eurocoin/BFG – Scorpion 4
De kast die vroeger in de Sanatana naast Revolution (ook zo’n topper) stond met zijn grove inzet 40 die zulke lekker prijzen er kon neerknallen.
Going Banana’s Barcrest – MPU5
Lastig kiezen voor mij als ik een Going Banana’s of een Black Bull zag staan. Dus meestal toch maar op allebei dan maar 😊 Vooral de mystery prijzen en de kris kras combinaties maakten dit geweldige kasten voor mij.
Club2000 ELAM/Bellfruit – Scorpion 1
Club2000 SE, Lotus SE en Reel Cash SE waren ook 3 van die kasten waar het bij allemaal is begonnen. Waarvan de Club2000 toch wel het meest gespeeld werd door mij. Altijd even een 5gulden muntje proberen. Even kijken of hij binnen 20 punten wat deed.
Sweet 16 Barcrest – MPU5
16 Winlijnen was net dat wat die oersaaie timers wel leuk maakte. Met de Sweet 16 kun je zulke mooie volle bakken krijgen. Een heerlijke kast met al die winlijnen.
ᗧ···ᗣ···ᗣ·· Waka Waka Waka
Hocus Pocus, I can’t Focus
ik houd van lucky 6
bar bingo
club 200
en een klutje engelse nudge kasten zoals sonic the hedgehog,
waka waka what the puck-man….
Supatron
Super Cherry
Classic
Impulse
Super Stars Wild (versie op de digitale kasten)
Super Fruit
Potluck
Super Flush
Reel Magic
WinXplosion
Maar denk dat de lijst met de tijd zal veranderen lol.
Mijn top 5 is….
Topdeck…
Goldrun…
Twentyonze…
Blackjack…
Topshot…
Goldrun
Pacman
Wild things
Superpots
Super joker
supraton
turboreel
lotus
reelmagic
simplywild
Club 2000, Reel magic, Goldrun, Black Jack en Twenty One
Oke, 6! Superpots, Goldrun, Topshot, Superfruit, TopDeck en TopAction
Deze vraag is een strop om de nek, er is zoveel keuze dat een top 5 echt een soort van opgave is maar goed, ik doe toch een poging.
5: extra bonus/super bonus
Een lastige kast maar het bonus spel was toch altijd extra/super spannend.
4: multitimer
Kan een eeuwigheid duren maar als die ging lopen dan zat je zo over de (magische) 1000 punten.
3: steptimer
Met de hoge inzet van 40 punten een geweldig spannend moment of je met de 3 nudge’s een mooie prijs krijgt.
2: grand slam
Persoonlijk heb ik meer met de MK2 versie met de rollen beneden, wat kan deze kast veel geven als je geluk heb. Persoonlijk heb ik 1 keer de 40 bonus games gehad, dat werden er uiteindelijk 55 met een paar keer +3BG en een totaal van 4900 punten uit de bonus ronde. (Mijn grootste bonus win op een klassieke gokkast ooit)
1: red yellow
Mijn absolute nummer 1 gokkast (helaas niet te emuleren) is wel de red yellow, ook een grote irritatie opwekker als het op de verkeerde kleur maar prijzen blijft regenen, maar ook kan het bonusspel bijna oneindig lang doorgaan, ook hier heb ik enorme bonussen op gekregen en altijd spannend of je door kunt gaan.
Zoals jullie zien hou ik enorm van kasten met een bonusspel, dit is een persoonlijke voorkeur die niet iedereen deelt, ik vind het dan ook geweldig als er weer een kast gemaakt word met een leuk bonusspel, en kan mij dan weer uren bezig houden om er een mooie bonus uit te slaan op de emu.
BFM Lotus
Barcrest Jolly Joker
JPM Real Ghost
Eurocoin Bar 7
JPM Turbo Joker
1 Random Runner van Rouvoet Electronics
2 Lucky Cards van Bell Fruit
3 Mini Runner van Rouvoet Electronics
4 Ventura van Bell Fruit
5 Top Action van Barcrest
Heb ze allemaal nog staan waarvan de Top Action in wandcabinet 😀
Na ruim 35 jaar ervaring met gokken is het te moeilijk voor een Top 5 .
Hier bij mijn favoriete per fabrikant
Eurocoin : Top 1000 – Creazy Break – Energy – Top Speed
Merkur : Highway – Railway – Square Dance
JPM : Touchdown – Super 4 – Fruit Magic
Barcrest : Triplex XXX – Blackjack – Double 16
Bellfruit/ BFM : Santana – Sterling – Club 2001
Bellfruit/Eurocoin: Fire and Ice – Revolution – Fever – Hells Bell’s
Errel : Hot Shot – Runner Unlimited – Top Spinner
Cretus : Wallstreet
Maygay : Super Nova – Accumulator – High Liner
Astra – Double Top – the Big Money Game
VEAUT : High Steaks – Magnum 1000