Wat wordt de volgende layout?

Raad mee en plaats je antwoord in de hints >>

Laat ons niet rotten!

Help ons de website te onderhouden en houd Fruit-Emu zoet en gezond!

Stel je eens voor ….

Meldingen
Alles wissen

Stel je eens voor …

51 Berichten
39 Gebruikers
51 Reactions
370 Bekeken
(@theowiggers)
Lid
First Spin
Deelgenomen: 3 maanden geleden

ben 55 zit sinds mijn 18e als exploitant in de speelautomaten heb van alles meegemaakt en vind het geweldig dat de oude kasten weet tot leven komen en je ze kan spelen.de meeste nederlandse kasten ken ik ook van uit de exploitatie en heel soms zie je een onbekende wat erg leuk is!!

keep it up

Vrolijk, Jonie, pvandenoever1967 and 1 people reacted
BeantwoordenCiteren
(@mohammedyilmaz)
Lid
First Spin
Deelgenomen: 2 maanden geleden

hierbij stel ik me voor

vandaag me eerste download via deze site

de action tv vanavond denk effe testen

dank je wel

ik ben mohammed meeste zijn hier wel bekend van vroeger denk ik ik ben er ook 

1 van shaggiesweb fruity.nl wat had je nog meer grumpie.nl

toppers dit word echt gewaardeerd doe binnenkort ook effe snel een donatie al is keer eerder aangeboden maar is toen niet aangenomen

dank je wel toppers dit waren pas echt de leuke kasten en eerlijk de toen de euro binnen kwam en die kasten aan veranderen waren veel verloren meer dan in guldenstijd want toen waren ze soms te peilen en met de euro kasten niet en dat heeft mij gelukkig weg gehaald van die smerige verslaving 

BeantwoordenCiteren
mdewit
(@mdewit)
Lid
First Spin

@mauricio Jij ook welkom hier. Een beetje late reactie, sorry daarvoor. Je leest zoveel bij deze rubriek. De Superfruit was echt wel mijn eerste favoriet, en nog steeds. Ik speel nu op de computer vaak de Goldrun versie van Patrick (PatjePSV), die kan je goed op Full Screen Stretch zetten en dan nog is de layout superstrak. Ik vind deze één van de mooiste layouts die er gemaakt zijn.

BeantwoordenCiteren
(@rataplanroy01)
Lid
First Spin
Deelgenomen: 4 weken geleden

Hoi,

Roy hier, regematig bezoeker van de facebook groep, en alle fruitautomaten websites.

Fantastisch dat jullie de automaten van weleer hebben bewaard zodat we er nog steeds van kunnen genieten.

BeantwoordenCiteren
 PVE
(@pve)
Lid
First Spin
Deelgenomen: 4 weken geleden

Ik ben Peter,

Heb nu een aantal oude gokkasten gedownload en gespeeld. Superweg geweldig om op de oude kasten weer te spelen. Nog beter dat ze me geen geld kosten Dat is vroeger wel eens anders geweest. Top dat jullie dit mogelijk maken 👍🏻

BeantwoordenCiteren
(@bosminator)
Lid
First Spin

Dag allen,

Ik ben Jeroen en sluit mij aan bij de verhalen die eerder genoemd zijn. In de jaren tachtig werd ook ik betoverd door de magie van de gokkasten. Als kind als verknocht aan de balletjesautomaat, waar je van die kleine dobbelsteentjes kon winnen door er een kwartje in te gooien. Daarna de grijpertjes op de kermis en vervolgens de gokkast. Heb veel spannende herinneringen aan het spelen, vooral met mijn maatje waar ik altijd samen mee speelde. Helaas ging het ook wel eens te ver….maar goed….we leven nog!

Heel erg leuk dat je hier die gokkasten weer kunt bespelen en ik ben de makers erg dankbaar. Ik doe binnenkort een donatie.

Ik hoop dat jullie nog lang doorgaan met het maken van deze gokkasten. Ze worden steeds mooier!

Echt melancholie!

Hartelijk dank!

Groet en allemaal veel speelplezier gewenst,

Jeroen

GokBob reageerde
BeantwoordenCiteren
Pagina 4 / 4
Deel: