|
|
Naam: Blue Moon
Merk: Barcrest
Platform: MPU4
Datum: 21-12-1990
Ontwerper: Dami
|
De gokkast Blue Moon is een (voor ons iig) tamelijk onbekende speelautomaat. Deze fruitmachine komt uit 1990 en draait op MPU4 techniek. Voor ons zo onbekend dat we de layout hebben moeten bedenken. Dit hebben we gedaan aan de hand van de Engelse variant. We verwachten dat de layout er ongeveer zo uit heeft moeten zien.
Spelbeschrijving:
Dit spel is gebaseerd op een drie rollen basisspel, waarbij gewonnen punten kunnen worden aangeboden aan 2 verschillende winpuntenspelen. De speler kan zijn gewonnen punten in een van de 2 winpuntenspelen in-zetten, gokken of innen. Kiest de speler voor X4 of X8 dan zullen 5 winlijnen aktief worden op de bovenste rollen, met het verschil dat bij X8 “bluemoon” voor elk symbool telt en de “blue moon” en “red moon” awards verdubbelt zijn. “Blue moon” telt niet in combinatie met “red moon”.
Op de bassisrollen heeft men tevens de kans om de rollen te “nudgen”, wanneer het “nudge-panel” oplicht, kan men 1, 2 of 3 nudges krijgen die men zelf over de rollen kan verdelen. Op de bassisrollen telt “blue moon” alleen voor elk symbool tijdens het nudgen.
ᗧ···ᗣ···ᗣ·· Waka Waka Waka
Hocus Pocus, I can’t Focus
dank je wel weer
Deze kast speel ik voor de allereerste keer. Ik ben deze nergens tegengekomen in een gokhal of kroeg. maar is wel weer een welkome verrassing voor mij. Iedereen bedankt voor het realiseren van dit pareltje.
toppie weer
Nooit gezien , ook de naam niet. Bedankt!!
onbekende voor mij, ziet er wel weer top uit👍👍
bedankt !!!
Bedankt voor het maken Gert! Toch knap met Engelse voorbeeld en fantasie.
Bedankt voor het maken