|
|
Naam: Multi Stake
Merk: Barcrest
Platform: MPU5
Datum: 02-07-2002
Ontwerper: PatjesPSV
|
De eerste release sinds de opening van de nieuwe website. De Multi Stake van Barcrest is een MPU5 machine die ontzettend veel lijkt op de Supatron. Er is vooral overal een “0” achter toegevoegd. Wat wel veranderd is, is dat je in het onderspel ook op verschillende inzetten kunt spelen. De liefhebber van de Supatron wordt hier ongetwijfeld ook positief van.
ᗧ···ᗣ···ᗣ·· Waka Waka Waka
Hocus Pocus, I can’t Focus
Het was even puzzelen om deze te downloaden, maar ik ben er toch uitgekomen. Hij draait al op volle toeren. Dank voor deze release.
Bedankt, ff wennen met de site maar komt zeker goed. Klasse!
Bedankt voor deze mooie kast
Een mooie release weer jongens…bedankt…laat ik nou altijd Multishake hebben gelezen….😅🌻
Bedankt voor de eerste release van de nieuwe website! Ziet er weer prachtig uit jongens 😀
Dank voor deze release :). Ik ben een Supatron fan (de oude versie) en echt leuk om deze met een factor 10 qua inzet te spelen en leuke feature dat je niet meteen kunt gokken maar de serie moet afwachten en dan als het goed gaat het bovenspel kunt spelen.
dank voor deze geweldige kast
Zoals altijd weer een mooie. Bedankt maar weer
Deze vaak gespeeld, erg leuke kast. Maar dat vind je vanzelf als je er winst uit haalde😉
Mooie kast, knap werk patrick!
das weer een topper! dank voor de release! En natuurlijk deze mooie website!
deze is mij nog onbekend .maar zal vast wel een topper zijn.
schitterend deze “kloon” van mijn meest favoriete kast Supatron. Heel erg bedankt