Wat wordt de volgende layout?

Raad mee en plaats je antwoord in de hints >>

Laat ons niet rotten!

Help ons de website te onderhouden en houd Fruit-Emu zoet en gezond!

Ceptor MPU4

Meldingen
Alles wissen

Ceptor MPU4

3 Berichten
3 Gebruikers
1 Reactions
18 Bekeken
Damici
(@damici)
Lid Admin
Button Presser
Deelgenomen: 3 maanden geleden
Topic starter   [#86]

afbeelding
Naam: Ceptor
Merk: Barcrest
Platform: MPU4
Datum: 08-04-1994
Ontwerper: Emper0r

De gokkast Ceptor is een fruitmachine van Barcrest uit 1994. De Ceptor is wellicht vrij onbekend, eerlijk gezegd hebben wij hem ook nog nooit gezien. Waarom er een display rechts boven in zit…? Geen idee! Maar je kunt hem nu gewoon hier spelen.

De Ceptor heeft een bijzonder featuresysteem. Op rol 2 staat een overlay met pijlen en een vraagteken, en rol 3 toont een getal. Win je 4 credits of meer, dan kun je deze inzetten voor het featurespel via de knop “Naar/Neem Feature”.

Het featurespel begint in het midden van het speelveld bij START. De pijl op rol 2 bepaalt de richting waarin je over het speelbord beweegt en het getal op rol 3 bepaalt het aantal stappen. Wanneer het vraagteken verschijnt, wordt de richting willekeurig bepaald.

Tijdens het spel kun je verschillende vakjes tegenkomen. Red Alert bepaalt of je verder mag spelen of dat het spel stopt. Rescue geeft bescherming zodat je bij een verlies toch verder kunt spelen. Klim laat je een stap omhoog gaan op de prijzenladder aan de rechterkant. Black Hole transporteert je naar een andere plek op het speelveld. Beam geeft een kans om wel of niet te klimmen. Kom je op Ceptor terecht, dan is het spel voorbij, tenzij je eerder een Rescue hebt gekregen.

ᗧ···ᗣ···ᗣ·· Waka Waka Waka
Hocus Pocus, I can’t Focus

senseless reageerde
Citeren
senseless
(@senseless)
Lid
First Spin
Deelgenomen: 1 maand geleden

Wat een interessante kast weer! Ik heb deze echt nog nooit in het wild gezien of gespeeld. 

Dank voor deze mooie release en ik ga hem zeker spelen!

BeantwoordenCiteren
(@borroll)
Lid
First Spin
Deelgenomen: 2 maanden geleden

zeer benieuwd naar een voor mij onbekende kast

BeantwoordenCiteren
Deel: