goede dag ik ben nieuw hier en heb een klein beetje ervaring met het bouwen van een arcade kast met emulator…nu heb ik echter een gokkast met 2 schermen gekocht waar ik een mini pc met emulator voor de roms van de fruitautomaten wil in bouwen..
mijn vraag is .. hoe werkt het hier precies ik heb mezelf aangemeld en lees dat het gratis is ik heb de emulatr in mijn winkelwagen en een paar fruitautomaten om het te uit te proberen .. nu zie ik ook betaal methode selecteren …credits…en dergelijken …ik snap dat er mensen veel tijd in steken en kosten maken .. doneren vind ik een normale zaak …maar hoe werkt het?
doneren/aboneren/credits?wat kost het? ik hoop dat er iemand is die dit mij kan uitleggen zodat ik mijn kastje draaiend kan krijgen ..alvast bedankt en mvg rene
Goedemorgen Rene, welkom.
Bij de HELP sectie van het forum staan precies de antwoorden op jouw vragen.
https://fruitemu.nl/community/website-download/downloaden-hoe-het-werkt/#post-316
MFME werkt wel op 2 schermen, maar de layouts zijn daar niet geschikt voor. Er zijn meerdere leden die een MFME cabinet hebben gemaakt hier op het forum dus de kennis is hier aanwezig. Voor als je hulp nodig hebt …
Ook bij de video pagina staan verschillende filmpjes met uitleg over hoe een MFME cabinet werkt.
ᗧ···ᗣ···ᗣ·· Waka Waka Waka
Hocus Pocus, I can’t Focus