Wat wordt de volgende layout?

Raad mee en plaats je antwoord in de hints >>

Laat ons niet rotten!

Help ons de website te onderhouden en houd Fruit-Emu zoet en gezond!

Club2001 Ervaring

Meldingen
Alles wissen

Club2001 Ervaring

6 Berichten
5 Gebruikers
0 Reactions
28 Bekeken
Marco Tulen
(@marco-tulen)
Lid Moderator
First Spin
Deelgenomen: 3 weken geleden
Topic starter   [#81]

Ja de Club2001, dat was me er één destijds.
Ik weet nog goed dat deze in onze kroeg werd geplaatst na een exploitanten-wissel.
Dus ik was erg benieuwd naar deze kast.
Ik deed altijd al alles of niets gokken, dus tot aan 128 of 200, maar bij deze kon je sparen. 🙂 
Dus ik ging uiteraard tot het uiterste, de 64 vol spelen om dan met 320 punten boven te spelen.

Dat vullen van die 64 punten duurde meestal 150 gulden. 🤣 
Maar in die tijd boeide me dat geen zak, woonde nog thuis, verdiende leuk dus kon het doen.
Afijn, 64 vol en naar boven met die punten.
Dat begon vrij klote tot ik bijna bij 20 was en 200 punten kreeg. Dat ging een tijdje zo op en neer maar steeds verder hoger tot ik bij 600 punten kwam. Ik zag daar “TURBO GAMBLE” staan. Ook maar even proberen dacht ik. Dus ik zet die 600 naar Turbo Gamble en houdt de bijbehorende knop ingedrukt. Nou dat gaat dan ook op en neer en vervolgens binnen no time bereikte ik de 1000. Een heel orkest begon te spelen en vervolgens heel die kast leeg te blaffen.
Dat was een goeie avond zeg. 796 punten over van de ruim 1000 punten na verplichte uitbetaling. Ik denk nog ff 10 punten wegspelen en krijg 3 munten, 200 punten. 😜 
Weer de verplichte uitbetaling, en toen de rest ook maar uitbetaald.

Geweldige winst van 150 gulden. Destijds was dat al veel.
Dit volgende nog vele malen en dat heeft me altijd winst opgeleverd. 
Op een dag kwam ook de exploitant eens meekijken hoe ik dat deed. Niks bijzonders, 320 naar boven, 600 naar TURBO GAMBLE en knop ingedrukt houden, vertelde ik. En warempel, waar hij bij staat weer 1000, en ook vlak erna weer 200. Die kop van die gast … 🤣.

Hij zeg, en dat doe je altijd zo? Ja klopt, zei ik en gaf hem een biertje voor de “schrik”. 🍺

TK0501 BFM   Club 2001

“Wie niet in staat is een fout te maken, die doet niks” 🤔

Citeren
Onderwerp trefwoorden
(@ahendriks)
Lid
First Spin

Dat is zeker een prachtige kast, stond ook bij mij om de hoek.

Ik heb m nu  digitaal, fantastisch, maar helaas  slaat ie bij mij niets op… Begint altijd overnieuw…  Waarschijnlijk heb ik ergens wat fouts aangeklikt….

BeantwoordenCiteren
(@barr32)
Lid
First Spin

@ahendriks nee klopt telkens als je het spel afsluit moet je overnieuw beginnen en zijn al je punten weg. Frustrerend maar hij is wel speelbaar.

BeantwoordenCiteren
(@robin)
Lid
First Spin

Buiten dat, blijft het wel enorm leuke kast. Heeft mij vroeger een vermogen gekost. Dus maar al te blij dat het nu via deze website kan

BeantwoordenCiteren
(@ahendriks)
Lid
First Spin

Zeker, ben er ook heel blij mee !!

BeantwoordenCiteren
(@kamikaze)
Lid
First Spin

stond in de kroeg .vaak op gespeeld en vaak ook verloren 🙂