Wat wordt de volgende layout?

Raad mee en plaats je antwoord in de hints >>

Laat ons niet rotten!

Help ons de website te onderhouden en houd Fruit-Emu zoet en gezond!

Random runner die p…

Meldingen
Alles wissen

Random runner die piekt

4 Berichten
4 Gebruikers
3 Reactions
20 Bekeken
(@barr32)
Lid
First Spin
Deelgenomen: 3 weken geleden
Topic starter   [#91]

Op een regenachtige zaterdagmiddag in de jaren 90, in een kleine donkere rokerige kroeg beland. Een cola genomen en aan de bar gaan zitten, op de achtergrond stond Hazes te dreunen op de jukebox. Achter in de hoek stonden 2 random runners waar niemand op speelde. Deze trokken al snel mijn aandacht en na een geeltje(25 gulden) wisselen snel naar achter om te spelen. Neem die linkse maar zei een oude man, want de rechtse is stuk maar gooi er niet teveel in ze doen al weken geen donder. Plaats genomen achter de linkse kast, paar knaken erin en spelen. Nou ja hoefde eigenlijk niks te doen tussen de knoppen zaten opgevouwen kartonnetjes van pakjes vloei. Al snel een prijsje beneden en ja hoor 80 punten in het bovenspel. Die de kast al weer redelijk snel afpakte. Ook bleef ik maar knaken bijvullen omdat iedere keer 1 punt wordt afgesnoept van je punten. Na nog een keer 10 knaken te hebben gewisseld kwam ik wat hoger in het bovenspel. Kreeg zo waar ineens volle bak in het bovenspel. En de oude man begon ineens te brabbelen, dat ik de stekker eruit moest trekken dit om sneller in het bovenspel naar de 800 punten te gaan. En bij de volgende volle bak hup stekker eruit effe wachten en er weer in. Kast reset en de punten werden verdeeld deels naar punten maar de rest in het bovenspel. Daarna ging het los, ik zat zo bij de 800 punten en de kast begon te geven niet normaal meer. Ondertussen moest de kast ook al worden bijgevuld dus vroeg de kroeg eigenaar of ik wilde wisselen. Want zoveel knaken had hij niet meer. Maar bij mij in de bak lagen er zat. En zo bleef hij maar bij vullen en vulde ik mijn zakken met 25 gulden biljetten. Ook raakte de kast niet van de 800 punten vandaan en bleef maar geven. Weer bijvullen nu met knaken en guldens en binnen de kortste keren was het weer op en kon de kroeg eigenaar weer komen. Speelde ook nog even op de verrotte rechtse kast, daar haperde de rol in het onderspel door een loszittende tape. Op deze kast haalde ik nog een knappe 400 punten. Das toch een Meijer ofwel 100 piek. Na heel wat speeluurtjes heb ik uit beide kasten een 1800 piek gehaald. Dit heb ik eigenlijk nooit meer kunnen evenaren. Eigenlijk zat ik gewoon op het piekmoment te spelen, vandaar ook die oude man die al zei hij geeft niks. Geluk….geen idee was wel ontzettend blij die dag. 

Geluk zit soms in een klein hoekje 😉

Marcel Knotter reageerde
Citeren
Damici
(@damici)
Lid Admin
Button Presser
Deelgenomen: 3 maanden geleden

En zo zijn we allemaal verslaafd geraakt 🙂 Klein beetje erin en een dikke vette winst eruit. Pfff kan het mij ook nog goed herinneren 🤣 
Heel wat jaartjes inmiddels geleden. Toen ik nog 16 was en mijn vrienden al 18. We zagen er alle 3 niet jong uit, maar goed, toch maar een nep id mee genomen en zo amusino in Groningen naar binnen. Naar de bovenverdieping waar de oltimer en holdtimer en steptimer naast elkaar stonden en gaan met die banaan. De ene naar de andere kast aftikken op zoveel honderd punten. De broekzakken en jaszakken helemaal gevuld met 5 gulden munten. En door naar de Magic City waar de Colossos en Revolution en uiteraard de clubjes en lotus op ons stonden te wachten. 

ᗧ···ᗣ···ᗣ·· Waka Waka Waka
Hocus Pocus, I can’t Focus

Barr32 en Marcel Knotter reageerden
BeantwoordenCiteren
(@kamikaze)
Lid
First Spin

amusino ook paar keer geweest.ben ik mijn portemonnee een keer vergeten.

die hebben ze toen naar mijn huis verstuurd omdat mn adres er ook in stond.

ik had hem gelukkig al leeg gespeeld.

Dit bericht is gewijzigd 2 weken geleden door Kamikaze

BeantwoordenCiteren
Erwin
(@erwin)
Lid
First Spin

Bij mij pieken ze nog steeds regelmatig (en dan weer een week of 2 niet 🙂 ) Heb er 3 staan maar het blijft elke keer weer een gok 😆 

BeantwoordenCiteren
Deel: