Mijn slechtste ervaring is, dat na inworp van 10 euro na 50 maal draaien geen prijs is gevallen. Gelijk gestopt met gokken.
Droog uitbetalen. Je punten aftikken zonder dat er knaakjes in de uitbetaalbak kwamen en je punten zag verdwijnen. Probeer dat maar eens uit te leggen in de gokhal. Aantal keer gehad eind jaren 80 en jaren 90.
Droog uitbetalen. Je punten aftikken zonder dat er knaakjes in de uitbetaalbak kwamen en je punten zag verdwijnen. Probeer dat maar eens uit te leggen in de gokhal. Aantal keer gehad eind jaren 80 en jaren 90.
Exact dit. Mij ook wel overkomen en je kon er helemaal niets aan doen.
Denk toch dat mijn slechtste ervaring is dat na het aanzetten van de Goldrun er weinig gebeurde behalve het feit dat er rook uit de kast kwam … 🙁
ᗧ···ᗣ···ᗣ·· Waka Waka Waka
Hocus Pocus, I can’t Focus
Warschijnlijk stond er een knaak rechtop in een buis i.p.v. liggend.
Dat de tent waar je gokte dicht ging terwijl het na vele knaken inworp eindelijk een beetje begon te lopen met de kast. Volgende dag zat er natuurlijk al een ander op🙈
Dat je 50 gulden aan knaken wilde hebben, en je maar 25 gulden aan knaken terug kreeg en de persoon achter de bar bleef beweren dat je maar 25 gulden had gegeven. Toen brak de pleures uit.
@robin Bekend verhaal. Ik stond dan de volgende dag gewoon weer aan de deur bij openingstijd en dan maar hopen dat ze niet zelf hadden gespeeld.
Dan werd natuurlijk je de toegang geweigerd omdat je de vorige dag de boel op stelten hebt gezet.
Daar had dan beter op gelet moeten worden. dan werd hij of zij daar op aangesproken moeten worden.
dat er soms honderden euro erin moet om leuk te spelen, en hopen dat je het terug kreeg
In de periode tussen 1983 en 1986 stond er in een cafe een kast met de naam Arrow Climber van Bell Fruit (SYS83) een van de eerste uit die serie. Daar had ik in 1 dag meer dan 250 gulden in gestopt om die 20 bonuspunten te krijgen, maar dat was helaas niet gelukt. De volgende keer kwam ik daar weer en werd toen weggestuurd omdat ik er anders nog meer in zou stoppen. Dat was ook een van mijn slechtste ervaringen wat gokkasten betreft.
Of die kast nog ergens opduikt, ik lust hem rauw.
Hommerson Scheveningen Promenade. Ik schat in 1992. Om 12 uur ging het grote deel open met kasten en voor 12 uur een klein deel aan de voorkant. Anderhalf uur gereist voor een dagje Scheveningen. Ik dacht dat ik om 1030 uur een warme Turbo Real te pakken had. Knaken vielen door en heel snel al 88 op een joker. Viel daarna helemaal dood en het grote deel was net een uur open toen ik alweer in de tram naar huis zat
@johnvankleef Kan ik mij ook nog goed herinneren dat voorste en achterste gedeelte. Rolluik omhoog en rennende mensen naar de kast die ze de vorige dag hadden volgestort (Ik ook). Het jaartal is sowieso eerder. Eind jaren 80
Nog een voorbeeld. Ik was ergens in een cafe aan het spelen en had regelmatig 20 bonuspunten, zodat de teller op 500 stond. Ik wilde toen de punten laten aftikken. Toen zei de barman dat maximaal 25 gulden kon worden uitbetaald. Dus doorspelen tot 100 punten en toen aftikken. Was echt zonde van mijn tijd. Ik had zo met 125 gulden kunnen weglopen. Daar kwam ik dan ook nooit meer spelen.