Wat wordt de volgende layout?

Raad mee en plaats je antwoord in de hints >>

Laat ons niet rotten!

Help ons de website te onderhouden en houd Fruit-Emu zoet en gezond!

Wat is jullie slech…

Meldingen
Alles wissen

Wat is jullie slechtste ervaring met gokkasten?

22 Berichten
8 Gebruikers
3 Reactions
65 Bekeken
(@mdewit)
Lid
First Spin
Deelgenomen: 3 weken geleden

@robin Ja misschien wel, had dit nog nooit eerder mee gemaakt. Maar nu komt het mooie verhaal toen de politie er niet meer was, want die schijterd van een kroegbaas had de politie gebeld. Ik was daar met 8 vrienden, één van hen bestelde 9 biertjes, op het moment dat de negen biertjes op de bar stonden gaf die vriend ons allen een biertje, die dronken wij allen in één keer op en zijn toen zonder te betalen de kroeg uitgelopen. Toen had ik mijn 25 gulden terug.

BeantwoordenCiteren
(@mdewit)
Lid
First Spin

@a-j-velthuis1958 Tja, die hele kroeg was afgeladen met publiek, die kroegbaas geloofde natuurlijk zijn eigen personeel. En ik was daar met 8 vrienden die natuurlijk mijn verhaal geloofden, één van hen stond zelfs naast mij toen ik het briefje van 50 gulden overhandigde. Het was een hele toestand in ieder geval, politie er bij, de kroegbaas bleef zijn personeel geloven terwijl hij in principe al aardig wat aan ons had verdient qua drank en gokken. Uiteindelijk negen biertjes besteld, iedereen in 1 keer achterover gegoten en we zijn de kroeg zonder betalen uit gelopen. Toen had ik mijn 25 gulden terug.

BeantwoordenCiteren
(@mdewit)
Lid
First Spin

Pff..dat is wel heel bijzonder. Groot gelijk dat je daar nooit meer naar toe bent gegaan.

BeantwoordenCiteren
(@mdewit)
Lid
First Spin

@johnvankleef Hommerson Scheveningen, daar heb ik zo vaak gezeten, een fortuin heb ik daar weggespeeld in de weekenden. Was een leuke gokhal. Jammer voor jou dat de pret die dag er snel op zat.

BeantwoordenCiteren
(@djhuppelde55)
Lid
First Spin
Deelgenomen: 4 dagen geleden

Dat ik eindelijk 400 punten op de randomrunner had en dat ik daarna geen enkele prijs meer kreeg 😥 

Alles foetsie ☹️ 

BeantwoordenCiteren
Vrolijk
(@vrolijk)
Lid
First Spin

@djhuppelde55 Bizarre kast en staat hier in huis. Duizenden guldens in en niets geven. Mij record staat op dik 5000 punten in een run dus het kan dus wel. Door deze kast zijn aardig wat huwelijken gestrand.

BeantwoordenCiteren
(@djhuppelde55)
Lid
First Spin
Deelgenomen: 4 dagen geleden

@vrolijk Gelukkig ben ik nooit echt te ver gegaan anders had ik met de matteklopper gehad  🤨

Vrolijk reageerde
BeantwoordenCiteren
Pagina 2 / 2
Deel: