@damici netjes Gert en zeker leerzaam als je filmpjes en tutorials gaat posten
wat een werk maar je doet er veel mensen een plezier mee 🥳
Korte update. Denk dat de lay-out voor ongeveer 75% 85% 95% klaar is.
Wat moet er nog gebeuren?
– Teksten
– Achtergrond
– Vlammen
– Knoppen
ᗧ···ᗣ···ᗣ·· Waka Waka Waka
Hocus Pocus, I can’t Focus
Layout is klaar.
Begin van de emulatie is nu een feit.
Het bewerken van de video deel 3 is nu begonnen dus binnenkort is deze ook online.
Hey Damici,
Ik heb je video bekeken van het maken van jou emulatie, allereerst echt geweldig dat je de tijd heb genomen om dit zo gedetaileerd op video te krijgen.
Super duidelijke instructies, goede tips om mee te beginnen, echt mooi tekenwerk (wat zit daar een tijd in zeg) je uitleg is echt zeer duidelijk en overzichtelijke werk methode.
Bedankt voor de mooie video ik heb er veel van opgestoken, toch wel weer wat dingetjes gevonden die ik nog niet wist of die ik zelf ook kan toepassen.
Nogmaals veel dank voor je super duidelijke uitleg.
Ik heb ook iets opgemerkt wat mij al eerder is opgevallen, als de rollen stoppen gaat het geluid van rechts naar links ipv net als de rollen van links naar rechts, hoe komt dat en is hier iets aan te doen zodat het geluid met de rollen mee beweegt?
@bart3107 Bedankt voor je leuke reactie.
Er is natuurlijk nog veel en veel meer te vertellen over de emulator hoe bepaalde dingen werken of hoe je bepaalde dingen kunt maken, maar daar was in deze video geen tijd voor. En ik weet zeker dat de andere emuleerders andere manieren gebruiken dan dat ik doe.
Wat betreft het reversed stereo geluid heb ik geen oplossing. Misschien iemand anders in deze community. (headset gebruikers kunnen makkelijk andersom op doen :D)
Ik heb inderdaad mijn audio links rechts omgedraaid als ik op de gokkasten speel.
Was meer benieuwd of jij of iemand anders weet hoe het komt dat het in reversed stereo is.
Echt leezaam,thanks voor het delen!